به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, ] [ 19:50 ] [ محمد حاجی حسین ]

 

 سال نو مبارک



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, ] [ 19:43 ] [ محمد حاجی حسین ]

کد خبر : 992952636613373049      تاریخ : چهارشنبه 14 فروردین 1392 12:53    بازدید:62

پ پ

كشف یك تن و 780 كیلوگرم تریاك در بندرعباس

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف یك دستگاه وانت نیسان و كشف یك تن و 780 كیلوگرم تریاك در بندرعباس خبر داد.

 

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد دادستانی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با انجام فعالیت های شبانه روزی از حمل و جابجایی مواد مخدر در مسیرهای فرعی و كوهستانی شهرستان مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن انجام گشت های هدفمند محسوس و نامحسوس موفق شدند یك دستگاه خودرو وانت نیسان را شناسایی و در بازرسی از آن مقدار یك تن و 780 كیلو گرم تریاك كشف كنند.

دادستانی با اشاره به اینكه مواد مخدر مكشوفه به همراه خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انتقال یافت از شهروندان خواست تا ضمن افزایش تعامل با پلیس، نیروی انتظامی را در ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ یاری نمایند.

[ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, ] [ 19:12 ] [ محمد حاجی حسین ]
 
 رسیدگی به دعوی تصرف عدوانی 
 
 
 
 
گام به گام با شورای حل‌اختلاف(05) رسیدگی به دعوی تصرف عدوانی

 

 سال نو مبارک



ادامه مطلب
[ شنبه 3 فروردين 1392برچسب:, ] [ 18:23 ] [ محمد حاجی حسین ]


دستگیری مدیر هكر

ریس پلیس فتای تهران‌بزرگ از دستگیری عامل نفوذ به سایت یك موسسه آموزشی خبرداد.

 

 سرهنگ كاكوان در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال شكایت مدیر یكی از موسسات آموزشی مبنی بر سوءاستفاده از سایت این موسسه، ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز كردند.

كاكوان ادامه‌داد: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی با دسترسی به این سایت اقدام به نشر اكاذیب و تبلیغات منفی كرده و مطالبی برای هتك حرمت مدیران موسسه در قالب ایمیل به داوطلبان و والدین آنها ارسال كرده است.

وی افزود: متهم كه مدیر سابق این موسسه بود شناسایی و به این پلیس احضار شد وی پس از رویت مستندات به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام‌گیری عنوان كرد.

رییس پلیس فتای تهران‌بزرگ هشدارداد:هرگونه نفوذ غیرمجاز به سیستم‌های رایانه‌ای افراد یا ادارات و موسسات جرم تلقی شده و با عاملان آن برخوردی قانونی و قاطع خواهد شد. (ایسنا)

Share on Google+ انتهای خبر :: کد خبر : 978173794080657687
[ شنبه 3 فروردين 1392برچسب:, ] [ 18:19 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید