به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: مرد رمالي كه با فروش نسخه‌هاي خوشبختي از زنان و مردان كرجي كلاهبرداري مي‌كرد، دستگير شد.

به گزارش «جام‌جم»، اوايل هفته فردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 استان البرز تماس گرفت و اطلاع داد مرد همسايه شان رمال بوده و با فروش نسخه‌هاي خوشبختي از زنان و مردان كلاهبرداري مي‌كند.

در پي اين تماس مردمي، پرونده‌اي تشكيل شد و در اختيار ماموران پليس اداره اطلاعات ـ امنيت استان البرز قرار گرفت. ماموران پس از هماهنگي قضايي به محله‌اي كه خانه مرد رمال بود، اعزام و با تحقيق از همسايه‌ها متوجه شدند، روزانه افراد بسياري به خانه مرد رمال رفت و آمد مي‌كنند. ماموران خانه مــرد رمال را محـــاصره و وي را 2 روز پيش دستگير كردند.

كشف طلسم خوشبختي در خانه رمال

در بازرسي از خانه مرد رمال، 16 گرم ترياك، تعدادي كارت ويزيت ،12 جلد كتاب رمالي، يك جلد دفترچه يادداشت، سه عدد طلسم ، هفت عدد مجسمه كوچك شبيه عتيقه و ده‌ها نسخه رمالي كشف و ضبط شد.

اعتراف متهم

متهم با انتقال به اداره پليس اطلاعات ـ امنيت استان البرز در بازجويي گفت: از چندي پيش رمالي و كلاهبرداري از مردم را شروع كردم. ابتدا افراد جوياي كار را اجير مي‌كردم تا كارت‌هاي ويزيتم را بين مردم توزيع كنند.

مرد رمال افزود: به اين ترتيب زنان و مردان به خانه‌ام مراجعه مي‌كردند تا براي حل مشكلاتشان كه اغلب بيكاري يا اعتياد همسران ، نازايي و درمان بيماري‌هاي لاعلاج بود، برايشان نسخه‌هاي خوشبختي بنويسم.

نسخه‌هايي كه بي اثر بود

متهم با اشاره به كلاهبرداري از مردم به شيوه رمالي گفت: در قبال نوشتن هر نسخه از آنها مبالغي پول مي‌گرفتم و تاكيد مي‌كردم آن را طبق دستورالعمل اجرا كنند.

وي افزود: براي هر مشتري نسخه‌هاي يكسان مي‌نوشتم و وقتي اعتراض مي‌كردند اين نسخه‌ها تاثيري در حل مشكلاتشان نداشته، مي‌گفتم دليلش وجود طلسم‌هاي بيشتري در زندگي‌شان است و لازم اســـت 10 بار از نسخه‌هاي خوشبختي استفاده كنند.

وي يادآور شد: با اين ترفند افراد بسياري را به دام انداخته و مبالغي كلان از آنها كلاهبرداري كردم و هر بار پيش از آن كه گرفتار شوم، خانه اجاره‌اي‌ام را عوض مي‌كردم.

سرهنگ صادقي، رييس پليس اطلاعات ـ امنيت فرماندهي انتظامي استان البرز در اين باره گفت: مرد رمال با قرار قانوني در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات تكميلي از او ادامه دارد. افرادي كه از متهم شكايت دارند مي‌توانند به اداره پليس اطلاعات ـ امنيت استان البرز مراجعه كنند.



[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:24 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید